missbelinda

Poäng hit och dit

Kategori: Allmänt

Kollade på ställningen i Distriktschampionatet som finns i Mittsvenska. Såg att de inte lagt in några poäng på mig och Da Capo från Timrå, och att det fortfarande blivit fel med mina poäng från Härnösand.
Nu har vi ju ingen chans att vinna, men jag tycker ändå att rätt ska vara rätt!

2007 kom vi faktiskt 3a i LA championatet, första tävlingsåret och jag hade knappt ridit LA program innan, nu känns det som att jag inte rider andra program med honom, usch vad tiden har gått fort.

2008 fick vi "bara" en vinst inom distriktet, så då blev det ingen championatsplacering, men det var rätt medvetet också då jag provade på att rida nationella klasser istället. :)

2009
blev vi tvåa i championatet, inte illa pinkat med tanke på hur få starter vi gjorde. :D

Som sagt har vi ingen chans på pallplats i år, men jag mailade och sa att det fattades poäng så jag hoppas att dom ändrar snart! :)



Med Miss Belinda ligger jag faktiskt tvåa i LA championatet för häst just nu, fast det fattas poäng från tre tävlingar så jag vet inte riktigt hur ställningen kommer se ut när det är uppdaterat. Det lär ju visa sig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: