missbelinda

Ryttarmeddelande

Kategori: Allmänt

Ryttarmeddelandet till helgens tävlingar har kommit, och trots att jag kommer starta först då jag är efteranmäld behöver vi inte åka upp på fredag och inte särskilt tidigt på lördagen heller. För min lördagsklass (MSVC:2) börjar inte förrens klockan 12. Alldeles lagom tidigt tycker jag. :D

På söndagen börjar det inte förrens 10, så det känns också alldeles lagom, för jag tycker om att sova. Fast jag är alltid duktig på att kliva upp när det är tävling, eller när vi ska släppa ut hästarna, men annars kan det gå lite trögt. Men äsch, det är sommarlov, lika bra att passa på att sova, nästa vecka är det för sent. Oj, nu började jag babla om mina sovvanor, kanske inte så himla intressant ;)

Tillbaks till helgen:
Tre olika domare kommer det bli, en som dömt mig ett antal gånger i år, och två relativt nya. Vet faktiskt inte om någon av dom har dömt mig innan, kanske någon gång.
Det är rätt kul med nya domare tycker jag, för att få lite nya synpunkter och så :)

Ja, det var några rader såhär på kvällskvisten.

Tjilevippen!


(ps, för att läsa gamla blogginlägg klicka här (länk till min Hippson sida) där finns också lite hästfakta, men jag tycker den sidan är lite krånglig, man måste vara medlem för att kommentera osv så det blev blogg.se istället
Orkar man inte klicka på denna länk kan man scrolla ner och kika på någon av länkarna som finns där istället :) )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: