missbelinda

Fredag

Kategori: Allmänt

Idag hade jag mitt första Psykologi A prov, det handlade om utvecklingspsykologi. Jag skrev ganska många sidor så jag hoppas att något blev bra i alla fall. :P

Jag är så att jag nästan aldrig läser igenom allt jag skrivit när jag bestämmer mig för att jag är klar. Jag kollar istället igenom frågan när den är färdigskriven och går sedan vidare till nästa. Däremot så kollar jag igenom så att jag inte missat någon fråga innan jag lämnar in det (annars kan det gå som för en gammal klasskompis som missade baksidan på ett mattetest vi hade i åttan eller nian, han marscherade glatt ut från klassrummet bland de första, ca fem minuter senare förklarar läraren varför han var så snabb: Han hade missat baksidan av pappret!! Tro nu inte att jag skriver detta för att vara elak, han klarade sig bra på testet ändå och fick höra det där ett bra tag efteråt^^)

---

Jag red nedre och övre med Belle idag, det var lite kallt men är man ordentligt klädd så är det inget problem. Vi både travade och galopperade i snön! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: