missbelinda

Sthlm horse show

Kategori: Allmänt

Jag vill att det ska bli den 26 nu!!! (Påminnelse till mig själv: Fixa en ledighetsansökan till min mentor)

Jag är väldigt sugen på att se ponnyküren för jag tycker att kür är jättekul att se, och ponnysarna är så himla fina. Kul att det är lite ponnysar med och tävlar i Globen också!

Jag är väldigt sugen på att se allt annat också, och att vandra runt bland en massa folk och hästprylar i annexet. Det som ska inhandlas är en ny dressyrgjord och ett nytt vitt tävlingsschabrak, sen så kommer det förmodligen bli fler saker också, ett nytt fint pannband eller ett snyggt täcke är aldrig fel liksom. :)


Nu är det söndag kväll och imorgon börjar skolan igen efter ett lov som svischat förbi i raketfart, jag hade gärna haft en till vecka att lata mig på, men man kan ju inte bestämma allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: