missbelinda

Hööks besök

Kategori: Allmänt

På väg hem från stallet åkte vi förbi Hööks, för jag var sugen på att kika på lite hästgrejer, hihi.
Blev inspirerad av deras rosa grejer på hemsidan också, men tyvärr inget som passar Belle, och reflexer har vi en massa av redan. Men på en affisch inne i affären fanns också en jättesöt rosa mössa med texten "I love my horse", den hade jag köpt på direkten om det hade funnits någon! Dock var alla slutsålda, och hon som jobbade där sa att de var slut från lagret också (och det förstod jag ju eftersom de inte fanns att beställa på hemsidan när jag kollade där). Så det var lite synd, inte för att jag verkligen behövde en ny mössa, men den var så himla söt så jag hade gärna haft den och varierat med den andra mössan jag har just nu. :)

Vi frågade om vinterridbyxor också, inte täckbyxor för det har jag. Men ridbyxor i softshell och med fodring av något slag. Det fanns inga inne nu, men skulle komma in om några veckor. Så då blir det ett till hööks besök. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: