missbelinda

Just nu

Kategori: Allmänt

Jag har just nu lunchrast+håltimme tills 14.30 (som alla andra onsdagar) så nu sitter jag hemma och gör lite olika saker på samma gång:

- Lyssnar på musik

- Bläddrar i spanskapapper

- Håller koll på resultaten från "Svenskt avel och sportchampionat 2010" tack vara Equipe, blir kul att se hur det går.

 

Sen har jag idrott, "Boxersice" eller nåt tror jag det kallas, det är i alla fall som styrketräning/cirkelfys fast man har boxningshandskar och har lagt in boxningsslag i övningarna. Kanske inte den roligaste idrotten, men men...

Kommentarer

  • Catago - Hästbloggen för dig! - vinn biljetter till gbg horse show säger:

    åh det låter bra :D får hoppas att det går lika lätt för mig sen ;)

    2010-10-20 | 16:21:41
    Bloggadress: http://catago.blogg.se/
  • elina säger:

    svar: tack!:D kul att du tycker det!:D

    fin blogg föresten!:)



    kram!

    2010-10-20 | 17:14:12
    Bloggadress: http://elinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: