missbelinda

Ohästig fredagseftermiddag

Kategori: Allmänt

I går var det bomträning på morgonen (som gick väldigt bra, kul med variation!) Så stallet var ju redan avklarat när skolan slutade strax före klockan två.

Så eftermiddagen spenderades på stan, och jag köpte ett par nya hörlurar till min mp3 för det är glapp i de jag har. Sedan funderade jag länge på ett par skor som var på rea, men kunde inte bestämma mig om jag ville ha dem eller inte. Jag hann också hyra tre filmer (The last song, Youth in revolt och Invention of lying) och låna några böcker på biblioteket.

Väl hemma väntade middag :) och efter lite konsultering med övriga familjemedlemmar så tog jag bussen ner till stan igen och köpte skorna (eller stövlar är det ju faktiskt) som jag velat över, hann också med att köpa en rutig skjorta och en t-shirt med hästtryck på, båda från HM. Det var nästan helt tomt på folk då, inte så konstigt med tanke på att klockan var 18.45 och typ allt stänger klockan 19. :P

Just det! Jag testade en ny glass på McDonken också, McFlurry Magnum Brownie hette den. Väldigt god, men lite för mycket chokladsås om jag ska vara petig. Rekommenderas till alla choklad- och glassomaner! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: