missbelinda

Tävlingsarbetare

Kategori: Allmänt

Hela dagen har spenderats på ridklubben.
I första klassen som började 9.00 var jag knappare (satt bredvid domaren och skrev in poängen via dator så det syntes på en skärm i ridhuset)
Till andra klassen satt jag i speakerbåset och playade och pausade musiken.
Sedan for vi ner till stallet och jag red Belle, jag red på framhoppningen och passade även på att skutta över ett litet sockerbitshinder för skojs skull :)

Sen upp till klubben igen, och då var jag speaker och fixade musiken.

Heldag med jobb var det ja. Men imorgon tar jag sovmorgon och tänker inte jobba innan jag ska rida, det har jag bestämt!

14.06 ska jag in på banan och visa upp ett förmodligen snyggt och trevligt LA:6 program. Så då får ni väl hålla tummarna tycker jag.


Bilden är fotad av mnfoto.devote.se från tävlingen i Övik.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: