missbelinda

Kuligt telefonsamtal

Kategori: Allmänt

Idag när jag kommit till skolan så ringde min telefon precis när lärarna kommit in i klassrummet, så jag kunde såklart inte svara då. Så under den korta genomgången (som kändes jäääättelång för jag ville ju veta vem som ringde) så satt jag och väntade på att dom skulle prata färdigt så jag kunde ta en dator och kolla upp vem/vad det var.

 

Så när lektionen var slut och vi blev ivägskickade till våra grupprum för att prata om våra uppsatser som vi ska göra så passade jag på att kolla upp numret på en dator, och jag blev ju rätt förvånad när det var från Hemmakväll i stan (hyrfilmsaffär), för jag har ju inte hyrt nån film på jättelänge, och jag har inte glömt att lämna tillbaka någon heller så vitt jag vet.

 

Aja, tiden gick och vi gjorde det vi skulle innan vi fick sluta strax efter klockan två. Så på vägen hem ringde jag upp och kollade varför de hade ringt, och då visade det sig att jag vunnit en tävling på hemmakvälls hemsida som jag mailade in till för nästan en månad sedan, och att vinsterna fanns i butiken nere på stan. Så jag kom i stort sett bara hem och vände, så på stan hämtade jag ut vinsten:  två biobiljetter och soundtracket till Cornelis-filmen. :D

 

Tog en sväng på Equeen sen, en hästaffär inne i stan och blev extremt kär i Eskadrons nya kollektion, såg ett supersnyggt petrol/brunt hoppschabrak som var såååå fint!!! Fick också en broschyr med bilder på de nya kollektionerna; Den ena var blå med inslag av gult och brunt, och den andra var lila. Supersnygga färgblandningar båda två, dock inte riktigt lika snyggt som när de hade rosa :P

 

Köpte jag något där då? Jo, en lila piggborste för att den jag har just nu börjar bli så sliten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: