missbelinda

Ryttarmeddelande

Kategori: Allmänt

Jag tycker att Vännäs borde lägga ut ryttarmeddelandet snart. Typ helst imorgon, i och för sig vet jag ju vilka domare det är, men det skulle ju vara rolig att veta vem som dömer vad. Fast jag tror att jag listat ut det, men för all del, jag kan ha fel :P

 

Vi har också bokat boende på något vandrarhem/hotell-aktigt ställe nån kilometer därifrån, så det blir nog bra. Huvudsaken är ju att det finns en säng, och gärna nån affär så det går att köpa mat. Mer än så behövs egentligen inte.

Datorn ska så klart med i alla fall, dock har vi inget bärbart internet, och jag tvivlar på att det finns något där (men frukta inte, tappra läsare; jag har faktiskt fixat några tidsinställda, fiffigt va?). Men film kan man alltid titta på! :D Fast jag tror inte att vi har nån film vi inte har sett hemma, eller jo: En som heter Rörelser utan gränser som jag ju vann i en tävling hos hippson. Den har vi faktiskt inte sett än, så den får följa med! :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: