missbelinda

Ryttarmeddelandet ute

Kategori: Allmänt

Ryttarmeddelandet kom ut igår men jag som trodde att domarna skulle vara utplacerade på sina klasser trodde fel, för det stod inte. Haha, jag får sluta vara otålig och istället vänta på startlistorna som kommer om nån dag. :)

 

Det kommer vara fasta starttider under hela helgen vilket känns skönt, det har varit så på de flesta tävlingar i över ett år nu så man blir liksom lite bortskämd med det. Det underlättar ju egentligen för alla, både ryttare, arrangör, domare, funktionärer, publik osv så jag hoppas att alla klubbar vill fortsätta ha det. Visst, ibland kan det krångla lite, men oftast stämmer det med bara nån minuts skillnad.

 

På söndagen börjar min klass 8.00, så jag tycker vi håller tummarna för att jag startar bland de sista :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: