missbelinda

Första dagen på lovet

Kategori: Allmänt

-Tidsinställt-

Hela gårdagens inlägg (förutom det om TR) var som ni kanske såg tidsinställda, kanske lite tråkigt men ack så bekvämt när man vet att hela dagen kommer vara ganska upptagen. Så var det alltså igår, för jag var i skolan mellan klocka 9 och strax före 16, sedan var jag hemma och sen blev det stallet.

När vi kom hem så packade vi bilen lite inför idag, bland annat ett tjockare innetäcke, höpåsar och hinkar. Nu ska hon få krafft-påsarna som vi fick på VW riders tour för någon månad sedan. De är mörkblå med gul text, så det finns inte mycket plats att märka dem på, men eftersom Belle är den enda hästen i stallet som kommer ha sådana så är det nog ingen fara :)

Detta inlägg är alltså också tidsinställt då jag befinner mig på stallet just nu (vi har utsläppet, därav den tidiga uppstigningen en dag då de flesta andra i min ålder tar sig en sovmorgon), det var också därför vi la in grejerna i bilen i förväg, så att vi inte skulle behöva kliva upp ännu tidigare för att göra det, och för att vara säkra på att inte glömma någonting.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: