missbelinda

Fotografering i snön

Kategori: Allmänt

Eftersom att jag nyss la ut en bild från årets snöfotografering (i mars) så kom jag på att det skulle vara skoj att fota lite i snön i år/början på nästa år också. Och vad passar bättre än att ha vårat nya caribbean-blå BR set?! :D



Dock så är ju min duktiga "Privat-fotograf" i USA fram tills sommaren (hennes blogg finns här), så jag får försöka hitta någon annan med en bra kamera, eller helt enkelt klura ut hur man tar så bra bilder som möjligt med min egen :)

Ett annat litet problem är att jag inte har någon matchande tröja/väst till mig själv, men eftersom det inte alls är någon snö ute nu så har jag ju lite tid på mig att hitta något snyggt till mig själv.

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Sv: dom finns bara att köpa begagnat då dom slutade tillverkas för x antal år sedan. Men kolla hästnet ;)

    2011-12-02 | 18:56:33
    Bloggadress: http://amandahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här: