missbelinda

Fredagskväll

Kategori: Allmänt

Idag har vi kvällsfodring så det blir en tur till stallet senare ikväll.

Ridit och fixat har jag redan gjort, red till nya banan för det är där underlaget är bäst efter en massa ösregn. Precis som alla andra dagar så står det en massa hinder där, men igår red jag en massa slalom runt där (jag vet att jag skrev att jag skulle rida ut :p, men rullade på i galopp och trav där på banan istället). Idag blev det dock lite mer dresserande,. Gjorde ganska många byten, och så gott som alla kände bra, mamma stod på sidan och kollade och delade också min åsikt. :)

Jag har spenderat ganska lång tid med att leta efter en öronluva/huva att ha om det är extremt flugigt ute, men jag har inte hittat den luvan jag vill ha. Så jag letar vidare, någon stans ska den väl finnas...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: