missbelinda

Gryningspyromanen

Kategori: Icke hästrelaterat

~Tidsinställt~

Dags att stoppa in lite musik här i bloggen igen. Som jag nämnt typ hundra gånger var det ju Gatufesten i stan helgen som var. En av många som uppträdde var Daniel Adams-Ray, och oj vad bra det var! Han var ju i Göteborg på Where The Action Is där jag också var, men vi såg bara en låt då för att gå till den andra scenen där The Ark skulle spela efteråt. Det kändes roligare att ha en bra plats då eftersom det troligen var sista gången vi såg dem. Som jag skrev här så är de (The Ark) inte riktigt mina favoriter, men det gäller att passa på eftersom de ska sluta efter sommaren.

Nu babblar jag om helt fel band, det jag ville komma fram till var att det gjorde ingenting att vi missade Daniel i GBG eftersom han kom till Sundsvall i lördags, och då var jag på plats! En väldigt bra konsert med bra låtar och härlig stämning i publiken, fint väder var det också vilket så klart gjorde allt lite extra bra. :)

Kommentarer

  • Matilda säger:

    svar: Nej tyvärr! Jag var hästskötare så hade inte så mkt tid till egen tid.. Hehe :P



    Ska du ner till övik? :)

    2011-07-13 | 10:28:49
    Bloggadress: http://mnfoto.blogg.se/
  • Matilda säger:

    svar: Haha oops, det händer inte allt för ofta att man åker "upp" när man bor i Umeå.. :P Jag ska dit iaf, så om jag är ledig när du rider kan jag knäppa ngr kort på er! :)

    2011-07-13 | 12:46:16
    Bloggadress: http://mnfoto.blogg.se/
  • Maria Johansson säger:

    Han är grym :)

    2011-07-13 | 17:13:36
    Bloggadress: http://d

Kommentera inlägget här: