missbelinda

I brevlådan snart?

Kategori: Allmänt

Nu till veckan kanske priserna från Hippson Riders Cup dyker ner i brevlådan, det skulle vara roligt. :)

 

Sen så är det väl dags för Tidningen Ridsport att anlända på torsdag?! Det blir också bra :)

 

Just nu är det nationell ponnydressyr i Jönköping, en av de sista (eller den sista? jag har inte full koll) att försöka kvala/höja kvalet till SM. Lite spännande är det allt då jag känner/känner till ekipage som hoppas på att komma med. Synd bara att de inte har equipes onlineresultat, för då blir det ju lätt för mig att hänga med. Men å andra sidan så har de varit snabba med resultatlistorna direkt på kvällen när tävlingsdagen varit över så jag får helt enkelt vänta tills dess istället. :)

 

Idag rider jag och Belle ut i skogen.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: