missbelinda

Nattinlägg

Kategori: Allmänt

Nu är jag uppe väldigt sent (tidigt?) och borde väl egentligen sova. Men kom hem för en stund sedan och man hör forfarande en massa musik från stan för det är en massa liveband i alla öltält, så trots att alla kända artister är färdiga fortsätter musiken ett bra tag till. Speciellt idag eftersom det är sista dagen på Gatufestveckan.

Kan ju meddela att jag var snabb att anmäla mig och fick uppstallning på ridskolan i Örnsköldsvik på tävlingarna i augusti. Det är alltså Norrlandsmästerskap då, men det är känt som "NM" här omkring, därav den eventuella förvirringen när ni läste det. :)

För Young Riders går det i MsvC:1 och MsvC:2, och för seniorer är det MsvB:4 och MsvB:5.

Så, nu vet ni det. Nu ska jag stänga av datorn och hoppas på att musikerna i öltälten lägger ner verksamheten snart så jag kan sova. Det är nog lättare sagt än gjort men jag håller tummarna i alla fall! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: