missbelinda

Regn+Katalog från Hööks

Kategori: Allmänt

Det regnar här hos mig. Det regnar mycket här hos mig. Så idag blev ridningen inställd pga vädret. Ridhusen är låsta pga att det inte finns någon som fixar med underlaget och skulle alla rida där hela sommaren så skulle underlaget bli väldigt trist. Så det är utomhus som gäller, och det går ju bra så länge det inte öser ner vatten från himlen, för då blir det både kallt, blött och geggigt och inte alls inbjudande för en uteritt eller ett dressyrpass.

 

Höökskatalogen kom med posten idag, så den ska jag roa mig med idag. I och för sig har typ alla nyheter redan dykt upp på deras hemsida och på vissa bloggar, men jag är så traditionell av mig att jag tycker om att bläddra i katalogn i lugn och ro. :) Fast det är ingenting jag behöver köpa, men det är alltid skoj att kolla. Men skulle jag mot förmodan hitta något rosa i storlek X-full/165 så kanske det blir något köp. Fast det mesta som är rosa och gulligt finns upp till storlek cob/135 så chansen att jag hittar något till Belle är ganska liten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: