missbelinda

Webb Tv just nu

Kategori: Allmänt

Det är webbTV från aachen nu också. Samma länk som tidigare http://www.clipmyhorse.de/en/live/channel/2/

 

Tinne och Favourit var nyss inne på banan, bra tajming av mig att hinna med det va?! ;) De gick i alla fall upp i ledning på 73,780%! Men det är nio ekipage kvar, bla Edward Gal, Isabelle Werth och Matthias Alexander Rath så jag tror inte att hon stannar i ledningen så länge, även om man ju alltid kan hoppas :)

 

Förutom livetv så kan man få onlineresultat också, man kan också kolla på resultatlistan och klicka på procenten för att få upp protokollet, roligt tycker jag! :)

 

Här var det meningen att det skulle ligga en bild, men det blev inte så bra för siffrorna blev väldigt otydliga, kolla här istället. Jag märkte att det går att dela ut halvpoäng också, det var något nytt för mig. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: