missbelinda

Brännbollsdagen

Kategori: Allmänt

Dagen började med utsläpp på stallet, skrittade barbacka till framhoppningen och vände i morgonsolen. Sedan hem, byta om+äta, upp på cykeln för att sedan komma 45 minuter sent till brännbollen med skolan. (Fast ja, det var rätt medvetet. Vi brukar börja 10.15 på torsdagsmornarna så då passar det med utsläpp då, fast idag började vi 8.45 som alla andra dagar tror jag, därav förseningen). Men jag missade inget för vår klass hade inte spelat nån match än. Tror faktiskt att vi lyckades förlora alla tre matcher i vår grupp så ja, ni gissade rätt. Vi gick inte vidare till slutspel :P. Äh, inga sura miner över det, vi hade kul ändå.

Sedan hem för att byta om, åka ner på stan och titta på studenterna från en annan skola som gick ut idag. (Min skola är bäst för vi får gå ut på onsdagen! hehe) Det tog ett tag för det var en massa som skulle springa ut och åka lastbil och allt sånt, sedan åkte jag hem igen för att ett tag senare åka iväg på studentmottagning hos en kompis. :)

Ja, det var min dag. Såg förresten Emmas inlägg här och det var ju roligt att se! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: