missbelinda

Gårdagens ridhuspass

Kategori: Allmänt

Igår red jag som sagt i ridhuset, trodde det skulle vara proppat då det är mer bokat än vanligt för att ridskolan ska ha sportlovsgrejer för eleverna. Men vi var faktiskt bara fyra stycken som mest i stora ridhuset, så det fanns gott om plats för alla. :)

Belle kändes väldigt bra i alla fall, jag började med en massa halter och igångsättningar, och sedan lite övergångar mellan allt möjligt. Gjorde inte så himla mycket, lite skolor på långsidorna blev det i alla fall, och jag börjar vänja mig vid MSVC:1'ans travprogram. Fast jag tycker fortfarande att skolorna låg bättre till i LA:6, men det är bara att försöka vänja sig.

Nu på morgonen har jag anmält mig till första tävlingen: 2-3 april hos Sundsvalls FRK, Medelsvår C:1 och C:2 blir det, och förmodligen en klass till, men jag har inte ritkigt bestämt mig än. Får se hur det går på träningarna nu i veckan. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: