missbelinda

Skritt nedre

Kategori: Allmänt

Jag skrev igår att jag skulle rida i ridhuset efter tävlingarna idag, men jag skrittade nedre istället. Kom på att det är bättre att jag rider ut idag och lite i ridhuset imorgon för det är träning tisdag och onsdag. :)

Tidigare idag var jag på bio, behöver jag säga att vi höjde medelåldern något (om man bortser från föräldrarna), vi såg nämligen Trassel 3D :P Den var lika rolig som jag trodde att den skulle vara, lite förutsägbar på vissa ställen, men lite oförutsägbar på andra. Precis som en tecknad barnfilm brukar vara ;)

 

Djuren i filmen var lite roliga, bla en söt kamelont och en häst som betedde sig lite som en hund. :P



Kommentarer

  • Klara Dahlstedt säger:

    Sv; Okej, är väl så illa tvungen! ;)



    Såg ett klipp från den filmen på julafton, den hästen är ju helt klockren. Så sjukt lik min ponny till sättet fast lite överdriven, hela familjen satt och skrattade. x)

    2011-03-06 | 21:25:14
    Bloggadress: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: