missbelinda

Stall mitt på dagen

Kategori: Allmänt

Dagens morgonlektion var inte så lång, och nästa lektion börjar 14.30 så jag gick hem. Tänkte först försöka jobba lite, men det är så fint väder och det löste sig med skjuts så jag passar på att åka till stallet om en stund istället. :)

 

Imorgon är det programridningsträning så idag tänkte jag dressera lite :P Helst ute, för det är som sagt fint väder, men det beror lite på hur underlaget ser ut.

 

Sedan ska jag hem och duscha och byta om innan det är dags för en teorilektion på idrotten. Ganska knasig skoldag faktiskt.

Kommentarer

  • Isabelle Carstensen säger:

    sv: Ja gud vad bra att du berättar vad du tycker! Ja det har du rätt, för 300-500 spänn för ett par handskar känns rätt mycket.. Men ska ta och titta runt lite på begagnade :D Kram

    2011-03-16 | 22:45:31
    Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: