missbelinda

Fixar till kalufsen

Kategori: Allmänt

Klockan är nu 8.40 och jag har varit hos min frissa i tio minuter. Jag har inga lektioner på tisdagsmornar så då passade det bra att boka in en klipptid på morgonen.

Jag har faktiskt ingen lektion i eftermiddag heller, och vet ni vad det betyder? Jo, LEDIG TISDAG! :D Fast jag har lite tjafs att göra klart som ska in nästa vecka som ska göras, men det fixar jag. :)
Sen på onsdag är det fotbollscup på skolan (alltså en rätt lugn dag för jag ska inte vara med och spela, bara hejja på klassen).
Torsdag = Kristihimmelsfärd eller vad det nu heter...(HELG!)
Fredag = Ingen skola
Sen är det helg.

Snart sommarlov!
Om precis en månad är jag uppe i Umeå med mamma och Belle för att tävla där fredag-lördag-söndag.
Om mindre än en månad är jag i Göteborg! (Jag har fortfarande inte riktigt tagit reda på vart Second Saddles ligger, men det löser sig nog. Finns det andra hästsportsaffärer i Göteborg?)

Kommentarer

  • Emma Elfstrand - hästblogg - tävling i bloggen säger:

    jag tycker det är så fruktansvärt obekvämt att rida med väst, så använder den bara vid uteritt och när jag hoppar Tage. Borde använda den mer, men gillar den verkligen inte så det blir inte så :)

    2011-05-31 | 18:57:31
    Bloggadress: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här: