missbelinda

Fler stängda anmälningar

Kategori: Allmänt

Härnösand som har dressyrtävlingar för både ponny och häst nästa vecka har stängt anmälningarna, så för de som missade: Synd för er. Jag hann i alla fall anmäla mig i god tid innan. Pengar på kontot har jag också insatt sedan tidigare så det är ingen risk att jag blir struken pga det. :)

 

Det är inte så många i mina klasser på hästtävlingen (MsvC:1 och MsvC:2) just nu är det 11 på lördagen och 13 på söndagen (och det blir ju nästan alltid någon strykning, kanske någon efteranmälan också om det blir möjligt, vad vet jag).

Lite tråkigt med ett litet startfält, men å andra sidan så blir det två ganska korta dagar istället. Det är också DM då och vi har två JDM brons att försvara sedan de två senaste åren (även om det inte direkt gick strålande förra året, det gick inte bra nån stans så att säga... Men det är glömt nu!). Dock är vi (om jag tänkt rätt) bara 3 st juniorer anmälda så det är ju lite tråkigt. Men ett DM är ju alltid ett DM! :)

 

Kommentarer

  • Theresé - Dressageroyals säger:

    sv; jag och min kompis var bara ute och gosa med det och då sa hon bara hippsomhoppsan Miss Belinda Kanske ? Men jag vet inte, nåt på B ska det vara ialla fall :D

    2011-05-25 | 07:06:52
    Bloggadress: http://dressageroyals.blogg.se/

Kommentera inlägget här: