missbelinda

Bilder från Globen del 3 - Stjärnstafetten

Kategori: Bilder och filmer

-Tidsinställt-

Här kommer några bilder från Globen.
Observera att fotoförutsättningarna inte alltid var det bästa då jag har en liten vanlig digitalkamera och satt i mitten på B-läktaren (alltså den som är högre upp), men de blev ändå helt okej tycker jag :)

Varning för mindre bildbomb, men orkar inte dela upp detta i två inlägg



Jenny "Velvet" Pettersson och Peder Fredricson


Jenny "Velvet" Pettersson


John Whitaker och ponnyn Black Buster


John Whitaker och Black Buster


Musse Hasselvall i full galopp


Musse får en kram av Jessica Kürten när han går ut med Malin


Caroline af Ugglas


Anders Östman


Angelica Augustsson hoppar upp

Kommentarer

  • Gaymasen säger:

    Haha, det är lyx! :-)



    Jag tyckte filmen var bra. Lite för mycket puttinutt. Jag ville ha mer action och spänning. Men det kommer nog i nästa ^^

    2011-11-28 | 19:35:48
    Bloggadress: http://gaymasen.se
  • Anna jalderyd säger:

    SV: HIHI skojjar du eller! jag trodde man åkte på ULK bara för matens skull ;) man vad ju mätt i flera veckor efter den:P

    2011-11-28 | 21:43:19
    Bloggadress: http://ubrkryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: