missbelinda

Bloggvinsten, pälsglans och schampoo

Kategori: Utrustning

-Tidsinställt-

Jag tänkte att jag skulle skriva några rader nu när jag testat 50% av min bloggvinst. Det är pälsglansen som blivit testad, schampoot får vänta till våren då det är badväder igen. Fast ni vet ju vad man säger, den som väntar på nåt gott...



Så här såg det ut när jag öppnade paketet jag fick, alltså välpacketerat så att inget skulle gå sönder :)

Inuti låg alltså detta:



Schampoo och pälsglans med silkesproteiner.

Pälsglansen är alltså testad och jag är än så länge nöjd :) Vissa märken har en tendens att bara vara vattniga och liksom inte fungera alls, men denna gjorde både päls och svans glansiga och luktade lagom mycket. I en produktbeskrivning om pälsglansen står det: "Sidenets ljusreflexer gör att päls- och man lyser upp." Och just detta har jag svårt att bekräfta, men det beror ju på att det är höst/vinter här och då är det inte så mycket solljus när jag är på stallet. Men om det fungerar enligt beskrivningen så kan jag tänka mig att man får en extra tjusig häst på dressyrbanorna en solig tävlingsdag! :)

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Kul att du gillade det :) Och tack för komplimangen om designen!

    2011-11-20 | 22:55:24
    Bloggadress: http://farrixmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här: