missbelinda

Helger hemifrån

Kategori: Allmänt

-Tidsinställt-

På lördag åker jag till Sollefteå och stannar tills söndag eftermiddag för att det är den sista delen i ULK'en. Sedan
blir det fyra dagar i skolan innan det blir dags att hoppa på tåget till Stockholm på fredagsmorgonen. Då blir det nästan två heldagar i huvudstaden innan vi kommer tillbaka till Sundsvall på lördagskvällen. Full rulle kanelbulle skulle man ju kunna säga. :P

De andra delarna av Ulken har ju varit på Wången, och där har vi verkligen blivit bortskämda med god mat och mycket fika. Det blir spännande att se om Sollefteåhelgen kan leva upp till det. Denna gång skulle vi bo på ett vandrarhem nära ridskolan om jag fattat rätt. (I Wången har vi bott i stugor på anläggningen)
Jag har varit på Sollefteå Ryttarsällskaps anläggning en gång innan, men det var 2006 och jag vet att de bland annat har gjort iordning paddocken och förmodligen ändrat andra saker också sedan dess så det blir ju lite kul att se. Det skulle också vara roligt om den klubben skulle ha någon tävling nästa år som jag kan åka på, för det är faktiskt inte så himla långt att åka härifrån Sundsvall (ca 12 mil).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: