missbelinda

"Inköpslista" Globen

Kategori: Utrustning

Det som jag har bestämt mig för att handla (förutsatt att det finns vill säga) är ett par grå fleecelindor Något annat som jag är väldigt sugen på att köpa är ett set med matchande schabrak och benlindor i någon ny och rolig färg. Kanske turkost, orange eller lila? Vad det i så fall blir beror helt enkelt på vad jag springer på för intressanta färger där inne i annexet.

Något nytt par ridstrumpor med roligt mönster skulle också vara uppskattat i min ridgarderob, för många av de jag har sjunger på sista versen efter många års flitigt användande. (Och några sjunger på sista versen trots att jag knappt haft dem i ett år. Det är helt enkelt olika när det gäller kvalitén. Men ett märke som har strumpor som hållit länge är PK, helt ok pris och färgglada mönster som man blir glad av har de också. Sån't gillas!)

Förra året köpte jag ju bland annat pannbandet som jag har på kandaret. Det är jag fortfarande supernöjd med så jag kommer inte spendera någon tid på att leta efter pannband detta år.



Inte den bästa bilden för det är så mycket gnistrigare och finare i verkligheten. Speciellt ute i solsken :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: