missbelinda

Konsert, skogstur, maskerad och KM

Kategori: Allmänt

I torsdags kväll var Mattias Alkberg på Pipeline här i stan och spelade. Det var en riktigt bra konsert, och jag fick höra min gamla favoritlåt Politix, den nyare Dementorer och så klart många andra bra låtar också! :D

Igår, fredag skrittade vi nedre och övre på morgonen. Kvällen spenderades hemma hos en kompis med några andra kompisar. Vi firade halloween i efterskott med utklädning och skräckfilm. Jag klädde ut mig till Legally Blonde, tyckte att det passade bra med tanke på att jag är blond och gillar rosa ;)

Idag red jag lite i ridhuset. Var helt ensam så jag passade på att rida igenom MsvC:1 inför morgondagen.

Jag har dessutom lagt in bilder från förra helgens träningar i datorn, på söndagen var vi gröna! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: