missbelinda

Mitt nya skolshema

Kategori: Allmänt

~Tidsinställt~

Nu har jag ju höstlov, men förra tisdagen började period två av mitt skolår, vilket betyder att schemat ändrades lite från hur det var innan (då såg det ut så här)
 
Nu har specialidrotten börjat igen vilket betyder att mina tisdags och fredags sovmornar är så gott som borta. Vi är också färdiga med filosofikursen och jag har börjat läsa Internationella Relationer istället. Vi har bara haft två lektioner än så länge så jag har inte full koll på allt vi kommer göra, men det känns som att det kommer bli en intressant kurs. :)
Det är också Projektarbete en lektion i veckan nu, och det känns väldigt roligt eftersom vi får jobba med något vi är extra intresserade av.

Nu blev det ett nästan ohästigt inlägg om skolan, och om jag inte skrivit det innan så läser jag en helt vanlig samhällslinje, och det är nu sista året. Fast jag har ändå lite spår av hästar i mitt schema i och med specialidrotten och nu också projektarbetet som jag ska börja med till veckan. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: