missbelinda

Skogsoutfit typ

Kategori: Allmänt

Dagens outfit var inte den vackraste, och som tur är finns inget bildbevis så jag skulle egentligen kunna strunta i att berätta och bara låta det glömmas bort, men äh. Lite kan man ju bjuda på sig själv ;)

Jag har nämligen haft årets långkalsongpremiär, och uppepå hade jag ett par vindbyxor. Planen var alltså att "Antingen skrittar jag ut eller så skrittar jag lite på planen utanför stallet", alltså så skulle jag inte visa mig särskilt offentligt. Inte för att det var en ful outfit, dock inte lika snyggt som ridbyxor. Hur som helst så blev det istället en tur upp till ridhuset med två stallkompisar. Aja, det funkade bra att rida med långkalsonger och vindbyxor också, dock blev det ganska varmt eftersom det är rätt varmt i ridhuset också.

Ridningen bestod inte av något direkt avancerat, det var mycket skritt-halt-skritt med fokus på att hon skulle gå fram direkt och inte sega till liksom. Och jag vet att jag skrivit det många gånger förut, men övergångar är bra grejer. Speciellt "snabba" (tex trav-något skrittsteg-några travsteg-något skrittsteg osv) tycker jag fungerar bra :)

På väg från stallet svängde vi förbi Statoil i stan, som också är DHL-leverantör och hämtade paketet med pälsglansen och schampoot. Det ska som sagt bli spännande att se om det fungerar bra. Skriver så klart här om vad jag tycker om det.

Kommentarer

  • fridan säger:

    oj har du inte haft långkallingar än? jag hade mina första gången i typ september ;P



    sv: haha den rosa saken var inte så spännande men uppe på bloggen nu ;)

    2011-11-13 | 18:26:51
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: