missbelinda

Ututututut

Kategori: Allmänt

Idag red jag (som det står 5 gånger i rubriken) ut. Skrittade bort till nya banan och travade och galopperade lite där för underlaget var helt OK, sedan skrittade vi hem igen.

Idag har det varit ganska varmt ute faktiskt, vilket leder till gegga i hagen som i sin tur leder till geggig häst. Inte alltid den roligaste kombinationen. Fast jag ska väl inte klaga allt för mycket, snart lär det ju bli superkallt och en massa snö och då kommer man säkert klaga på att det är kallt. Fast å andra sidan så slipper man ju leran. Hehe, aldrig blir man nöjd.

Startlistor och funktionärslistor till helgens KM har kommit nu. I privathästklassen är vi nio stycken om jag inte minns helt fel. Mitt funktionärsuppdrag var att sitta som speaker i klassen efter som är för lektionshästarna.

Jag startar näst sist i privatklassen så frågan är om jag hinner gå ner med Belle och komma tillbaka innan klassen efter börjar. Aja, det löser sig säkert. Den som sitter där innan kanske kan sitta en stund längre och så kommer jag upp så fort jag blivit klar med Belle. :)

Kommentarer

  • Lisa - Dressyrfocus.blogg.se säger:

    SV: Underbart!Hahaha min lista är lite för lång för min plånbok, men matchande schabrak och lindor ligger absolut högt upp på listan!

    2011-11-01 | 22:09:14
    Bloggadress: http://dressyrfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: