missbelinda

Färdig!

Kategori: Allmänt

Hästen är tränad
Manen är knoppad
Sakerna är packade

Då är det väl bara att vänta tills klockan blir ungefär 9.30 så vi kan brumma ifrån stallet med hästen i bussen. :)

Tider att hålla reda på under dagen är:
12.56 LA:3
14.07 MsvC:1
(jag startar sist i MsvC:1 så det blir alltså en kort tävlingsdag)

Enligt de vädersidor jag kollat på så kommer det vara mellan 6-10 grader och så är det en solsymbol. Kanske inte jättevarmt men jag är glad så länge det inte regnar för tävlingen är utomhus (men jag tror att framridningen är inne, det ser ut som så på anläggningsskissen i alla fall, det lär ju visa sig)

Kommentarer

  • fridan säger:

    LYCKA TILL! håller alla tummar och tår :)



    sv: OJ, jag minns inte märke på schabraket nu, hhhah. helt nollställd. jag återkommer med det :)



    var har du köpt dina rosa lindor du har i headern? o va är det för material? :)

    2011-10-08 | 14:21:20
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: