missbelinda

Hemma från riders tour

Kategori: Allmänt

Ja nu är vi hemma igen från VW riders tour. Det var inte så himla mycket folk där (jag fick det till 17 när jag räknade...) Men det var lite information från Agria, Berners (bilaffärren vi var på), Krafft, ATG kliniken och TUA (trafikutbildningsalliansen), en ganska trevlig informationskväll också. :)

Jag hade en förhoppning om att Delsbo skulle ha lagt ut ryttarmeddelande och startlistor nu under kvällen. För jag vill veta när vi ska åka hemifrån och när vi kommer hem ungefär. Just tiden för hemresan känns extra viktig då jag vann hockeybiljetter till matchen mellan Timrå och Brynäs som är på lördag kväll. Troligtvis hinner jag hem, men det skulle ju vara kul att veta säkert genom att få kika på startlistorna liksom.

Hur vinner man hockeybiljetter på ett hästevent? Jo, det var en tävling som Berners hade vid sitt informationsbord. Ridsportförbundet hade också en tävling men där hade jag inte lika mycket tur...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: