missbelinda

Imorgon fredag

Kategori: Allmänt

Imorgon börjar jag ett, vilket betyder sovmorgon! :D Men jag ska nog försöka läsa ut en bok vi har på svenskan så lite plugg blir det ändå. Sedan ska jag nog se till att fixa så att alla tävlingsgrejer är färdiga och så, för på fredagskvällen har jag inte riktigt tid. Först är det träning, sedan ska Belle fixas och hennes grejer ska packas, och när vi kommer hem så är det ju Idol, och det kan jag ju inte missa ;)

Hehe, nu är jag dock inte så Idolnördig som jag kanske verkar, men det är rätt kul att titta på (fast den roligaste delen är helt klart auditionturnen i början). Träning också alltså, för Camilla Toll. Denna gång blev det fredag-lördag för att ridhuset är bokat för hundutställning på söndagen... Men eftersom vi åker ner till Delsbo på lördag (som btw kommer ha fasta starttider) så kommer jag bara rida imorgon och på lördag har jag en reserv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: