missbelinda

Onsdag

Kategori: Allmänt

Som vanligt (varannan vecka) har onsdagen börjat i stallet och utsläpp. -3 var det där hela morgonen, inte jättehärligt alltså. Fast med tanke på hur kallt det brukar bli mitt i vintern så är det egentligen ingenting.

Jag skrittade nedre med Belle och sedan fick hon gå ut i hagen till kompisen där :)

Om det är någon som undrade om jag fick till min dator i måndags så är svaret: Ja! Men jag har inta lagt in alla mappar med bilder och dokument än, tänkte vänta några dagar till för att se om den fortsätter fungera, så fram till dess blir det inga nya bilder här.

Så att datorn fungerar igen känns väldigt kul! Något som är mindre kul är att jag inte får vara med på klubbhoppningen (som jag skrev om här) för den var tydligen bara för ridskoleponnysar. Lite tråkigt att det inte stod tydligare i proppen för både jag och en stallkompis blev lite sugna och ville vara med. Aja, vi får ladda om inför dressyr KM istället och hoppas på en klubbhoppning som alla får vara med på istället. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: