missbelinda

Renoverar bloggen

Kategori: Icke hästrelaterat

Gissa vem som hade sidvisningsrekord nyss?
Jo jag, för jag ägnar kvällen åt att leka med designen. Så nu blev headern äntligen större, och egentligen hade jag velat haft texten högre upp men det lyckas jag inte med just nu (det kanske inte ens går...). Annars är den största förändringen att bakgrunden är mörkare. Kanske inte jättesnyggt, men det får vara så nu ett tag tror jag. Sen så är jag rätt less på rosanyansen som är bakom texten, men jag har inte hittat nån rosa jag gillar mer så den får duga tills vidare.

Trots att jag knappt fattar vad jag håller på med så är det rätt kul, men som sagt, jag förstår mig egentligen inte på sånt här, det enda jag gör är att ändra lite sifforo här och där, och googla fram en färgkod och lägga in där det verkar passa. Sedan förhandsgranskar jag och kollar om det blev fulare eller finare. :P

Kommentarer

  • Jessica i Colorado säger:

    Det är ju så man lär sig koder och skit ;) Och håller man inte på tillräckligt ofta så glömmer man bort och orkar inte försöka komma på de igen (kanske därför jag inte bytt header på ett halvår eller så...)

    Dessutom är ju rosa din och hästen favvofärg!

    Kram

    2011-10-07 | 03:41:01
    Bloggadress: http://storpudeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här: