missbelinda

Stallplugg

Kategori: Allmänt

Idag tog jag med lite skola till stallet, inte den roligaste kombinationen men ibland får man se till att anpassa sig till läget liksom.

Jag hade nämligen cafeteriatjänst denna kväll, alltså skulle cafeterian hållas öppen. Så jag passade på att läsa lite i ett häfte vi fått inför ett uppsatsprov imorgon (fyra timmar i aulan, jag kan inte påstå att jag längtar).

Det blev skritt nedre och övre idag också, hade mössa under hjälmen och mina mysiga tjockridvantar på mig, det var skönt! :)

Imorgon blir det en tidig uppstigning med utsläpp, tror jag rider på planen utanför stallet efteråt. Sedan blir det till att komma hem och duscha/byta om o ta det lugnt en stund innan det blir dags att gå till skolan och tillslut blir det prov. Lär ju vara lagom trött i huvudet och i högerhanden som jag skrivit med efteråt. Tur då att jag har eftermiddagen fri så jag kan vila upp mig, och på kvällen är det avsnitt två av nyaste Grey's säsongen så hela dagen blir inte så jobbig, bara eftermiddagen i skolan.

Kommentarer

  • Karro Grape säger:

    sv: Ja alltså jag funderade på det, men jag är rädd för att det ska bli lite för mycket.. vill ju ha det så neutralt som möjligt utan att det bli tråkigt :P

    2011-10-11 | 22:53:54
    Bloggadress: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: