missbelinda

Startlistor

Kategori: Allmänt

Nu har Delsbo lagt ut startlistor inför helgen, inget ryttarmeddelande men egentligen gör det inte så mycket för jag tror jag vet allt jag vill veta ändå. Det står i proppen att det börjar klockan 9 och domare står på startlistan, samma domare i båda klasserna. 7 starter i LA:3 och 6 starter i MsvC:1 är det (och 16 starter i LC/LB innan) så det verkar bli en kort dag så jag hinner nog med lite hockey på kvällen.

Det enda som skulle vara kul att se i ryttarmeddelandet är om det är fasta starttider eller inte, man blir ju lite bortskämd med det för jag tror att det varit så på alla andra tävlingar under året. Men det dyker förhoppningsvis upp imorgon, och skulle det inte vara fasta tider så är det ingen fara på taket för jag har ju inte glömt bort hur man gjorde förr i tiden innan de fasta starttiderna blev mer regel än undantag. Jag brukar räkna 7 ekipage/timme, och än så länge har det fungerat väldigt bra! :)

Update:
Ryttarmeddelandet låg visst ute på tdb, står dock inget om eventuella starttider där men det lär ju visa sig hur de gör med det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: