missbelinda

Hemma

Kategori: Allmänt

Hej hopp, nu är jag hemma från stallet. Har både hunnit med att duscha och äta lunch så nu sitter jag väl mest av tiden innan det är dags att gå till skolan.

Jag red inte inne i ridhuset idag, jag kände redan när jag skrittade upp till klubben att jag var mer sugen på att rida ute så då red jag ner till nya banan istället. Fast jag hann stanna till och prata lite med en tjej däruppe innan jag fortsatte mot ridbanan. Vad vi pratade om får ni se imorgon för jag har gjort ett tidsinställt inlägg då, men jag kommer behöva kliva upp strax efter klockan 4 imorgon. Det känns lite tidigt faktiskt, men det går nog bra ändå :)

Nästa punkt på dagens schema är alltså skolan, sedan stan och därefter hem och packa två väskor.

Kommentarer

  • Fredrika Källström säger:

    SV; Haha, förstår att du undrar! CaVENDish helt enkelt, det var en person som sa "lilla Vendela" i stallet där dom som hade henne innan mig stod. Tyckte det passade henne så himla bra, flickig och lite försiktig "Vendela". Vet inte varför, men hon är en riktig Vendela helt enkelt! :D

    2011-09-16 | 12:41:01
    Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: