missbelinda

Mitt schema

Kategori: Icke hästrelaterat

~Tidsinställt - är i Budapest~

Sista året i gymnasiet för mig nu och fram tills höstlovet ungefär så ser mitt schema ut så här. Vi läser i block så när 50p kurserna tar slut så börjar något nytt. Det är skönt att inte ha en massa olika ämnen samtidig, det känns bättre att kunna fokusera på färre ämnen istället. :)

Måndag:
9.45 - Svenska B
13.00 - Filosofi A

Tisdag:
8.45 - Individuellt val (just nu har jag hål för jag läser specialidrott)
13.00 - Samhälle B

Onsdag:
11.15 - Storsamling och sedan mentorstid
13.00 - Svenska B

Torsdag:
9.45 - Filosofi A
13.00 - Idrott och hälsa B

Fredag:
8.45 - Individuellt val (just nu har jag hål för jag läser specialidrott)
13.00 - Samhälle B

Ja om ni frågar mig så är det ett alldeles, alldeles underbart schema. Förmiddagslektionen håller på till runt 11, sedan är det en lång lunch då man också har tid att plugga om det skulle behövas. Klockan ett börjar eftermiddagslektionen och vi brukar sluta runt 15.30. Ibland tidigare och ibland senare beroende på vad det är för lektion och om vi fått någon uppgift eller så. Vill man så får man sitta kvar och jobba i något av alla arbetsrum som finns fram till klockan 17. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: