missbelinda

Preliminära startlistor

Kategori: Allmänt

Nu har Hudik lagt ut preliminära startlistor, inga tider än men som det ser ut nu så blir det lätt lagom tid mellan starterna. :) Jag har varit helt inställd på att det var MsvC:1 (och MsvB:2), men det var visst MsvC:2 hehe. Aja, tur att jag märkte det nu och inte inne på banan :P

Idag(ikväll) red jag på nya banan, typ första ordentliga dressyrpasset på över en vecka. Det kändes faktiskt bra, trots att det var länge sedan för oss båda. Det kanske var bra med en liten semester för oss båda? En sak som jag märkte direkt när jag kom till stallet i fredags är att nu börjar det bli höst på riktigt, för Belle har blivit mycket mörkare. Hon är duktig på att skifta färg faktiskt, på sommaren är hon brun/guldig och på vintern blir hon mer åt det mörkbruna hållet, och när hon rullat sig ordentligt blir hon grå. Typ tre färger i samma häst alltså :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: