missbelinda

@ Wången

Kategori: Allmänt

~Tidsinställt är på ULKen~

Hej hopp!
Just nu är jag på Wången, en hästanläggning några mil norr om Östersund ungefär. Många kanske förknippar Wången med trav, och det beror ju på att det faktiskt är en travskola där. (Typ hästgymnasium med inriktning trav om jag fattat rätt. Det finns kanske andra travutbildningar där också som inte är kopplade till gymnasieskolan)

Hur som helst så är jag på Ungdomsledarkurs (förkortat blir det alltså det roliga ordet ULK).

Kursen pågår tills imorgon söndag så jag kommer att sova över någon stans på anläggningen. Det blir spännande att se hur det ser ut där, jag tror att det är rätt stort i alla fall.

Så det sysslar jag med denna helg, och på söndag natt börjar resan mot Ungern. Fullt upp i nästan en hel vecka alltså. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: