missbelinda

Söndag

Kategori: Allmänt

Idag har jag:
Tittat lite på hopptävlingarna
Ridit på min häst
Anmält mig till en tävling
Och bara chillat, haha. Är det påskledigt så är det ;)



Tävlingen är hos Östersund-Frösö RK. Eller ska man kanske kalla det för Geggsund-Frösö RK? Av nån konstig anledning har det varit skitväder där nästan varje gång jag varit där:
- Sommaren 2007 med Dacce
- Sommaren 2008 med Dacce
- Våren 2009 med Belle (enda undantaget, då var det fint väder)
- Sommaren 2009 med Dacce (Bilden ovan är från den tävlingen)
- Våren 2010 med Belle
- Våren 2011 med Belle

Oj, har jag verkligen varit där och tävlat sex gånger? Tiden går fort när man har roligt! :) Trots att det har varit typ sämsta möjliga väder så har det alltid varit trevliga tävlingar, med bra pris på både uppstallning, anmälningsavgifter och mat. Så jag tycker att de förtjänar lite finare väder på sina tävlingsdagar!

Tävlingen är dock två veckor innan min student, så det finns en liten risk att jag har nån skolgrej som jag måste fixa klart och fokusera på istället för att åka iväg och tävla, men förhoppningsvis är jag redan klar med alla olika uppgifter. Nåt som är bra är att den inte krockar med studentbalen, för det har den gjort andra år förutom detta. Det kanske var nån som kollade upp min preliminära tävlingstermin innan baldatumet bestämdes? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: