missbelinda

Vart har Anna tagit vägen

Kategori: Allmänt

Vart är Anna?
Jo, hon är under det där berget av skolgrejer som typ dök upp helt plötsligt (det är alltså inte alls ett resultat av lite dålig planering... inte alls, hehe). Men egentligen är det kanske inte så mycket mer än vanligt, det är nog bara för att det är sista terminen i skolan och skoltröttheten börjar tränga sig på lite mer och mer för varje dag ;) Det är ju för tusan bara 6 veckor kvar till studenten om jag inte har räknat helt fel!

Fast detta pluggberg blev lite mindre igår då jag skickade in mitt kära PA :) Tyvärr blev det inte så långvarigt för på dagens engelskalektion fick vi reda på att vi ska skriva en mindre uppsats inom de kommande veckorna... Men det kan nog bli lite kul också, vi kan skriva om nästan vad som helt så det kanske blir något hästrelaterat om jag kommer på något smart ämne.

Hur som helst så är det ju tävling på söndag och idag har jag fixat hederspriser till alla placerade både på lördagens ponnydressyr och hästdressyren så nu vill jag typ vinna alla klasser för det är så fina grejer! :D Nu har jag ju inte 19 stycken hästar som jag kan delta med och ta exakt alla placeringar på hästdressyren med men jag hoppas att jag med den häst jag faktiskt har lyckas rida till mig någon placering och därmed också ett av de fina priserna :)

Goodiebags kommer vi också ha i helgen! Bara en massa skoj alltså.

Goodiebagen från senaste hemmatävlingen, här står det mer om det innehållet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: