missbelinda

Starttider

Kategori: Allmänt

Imorgon startar jag MsvC:1 klockan 12.22 och MsvB:2 14.35. Skönt med ganska sen första start, då blir det inte allt för tidig uppstigning och Belle får gå ut nån timme i hagen innan det blir dags att borsta och knoppa.

Snart ska jag tillbaka till stallet och bada Belle, packa in grejerna i bussen och hästarna ska kvällsfodras. Badningen är välbehövd för idag hade Belle bestämt sig för att leka gråskimmel...

Hudiksvall ska vi alltså till imorgon, ungefär en timmes resa. Förhoppningsvis bjuder morgondagen på trevligt väder, jag har faktiskt inte kollat hur det kommer bli. Här hemma är det i alla fall rätt mysko väder, det började igår kväll med värsta åsk och blixtvädret och en massa regn. Och idag har det kommit regnskurar till och från hela dagen. Dock regnade det inte på mig när jag red, men det började droppa precis när jag hoppat av och skulle gå in i stallet igen. Ibland har man tur :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: