missbelinda

Travtisdag

Kategori: Allmänt

Halli hallå!

Idag red jag på kvällen, gick in i ridhuset för att det kändes säkrast att trava inom fyra väggar när vi inte gjort det på över två veckor, inte för att hon brukar göra något dumt eller så pga pigghet utan mer för att underlaget i ridhuset är mkt bättre än på någon av utebanorna just nu. Hur som helst så skrittade jag mest och travade nåt varv åt båda hållen, det var lite stelt och ovant för oss båda tror jag men det kändes ändå helt OK.

Imorgon ska jag till stallet på morgonen, tror jag rider ut om inte vädret är allt för kasst (usch, snart vinter här i Sundsvall nu...) kanske går in i ridhuset och travar lite grann också.

För inte allt så länge sedan var det varmt med t-shirt. Igår red jag ut med både kofta och jacka...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: