missbelinda

Anmälning nr 2

Kategori: Allmänt

-Tidsinställt-

Årets första tävling
Lok/reg meeting hos Sundsvalls FRK. Dock blir det inget meeting för min del på grund av "Anmälan nr 1"  för tävlingen är nämligen 31/3-1/4. Men på söndagen har jag anmält mig till MsvC:2 och MsvB:2.
Både proppen och att man kunde anmäla sig dök upp igår kväll, och jag upptäckte det genom att läsa på en blogg. Annars hade jag fortfarande varit oanmäld just nu. Lite förvånande att proppen dök upp just igår, bara några timmar efter jag kollat på tdb och inte sett den, och på kvällen när jag var ute och red så pratade vi om när de skulle lägga ut den...
Aja, huvudsaken är att jag hann anmäla mig innan klasserna blev fulla (det är redan nu 10 i båda klasserna, maxantalet är 20).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: