missbelinda

Dagen

Kategori: Allmänt

Efter skolan idag gick jag till tandläkaren, inte för att kolla tänderna, det gjorde jag i tisdags. Det jag gjorde där var att hämta ut min tredagars biljett till årets Gatufest som jag fick för att jag var den enda på hela dagen som inte hade något hål! :D




Fast nää, nu hittade jag på lite. Inte det om att jag var hålfri, men det där om att ingen annan var det stämmer inte. Biljetten vann jag i en frågeslinga som folktandvården hade där i början av förra veckan. (Det var 19-års kontroll för hela stan så det var bland annat en frågeslinga, goodiebags med tandkräm och tandborste och lite information)

Efter tandläkaren gick jag vidare ner på stan och kikade lite där, gick bland annat in på hästaffären och köpte en pälsglans för det var 50% på typ allt där. Den är av märket Leovet (samma som jag vann i en bloggtävling i slutet av förra året) och passar till fuxar och bruna hästar. Blir spännande att se hur det fungerar. Det jag har just nu är jag i alla fall väldigt nöjd med, det är dock inte exakt samma för det jag hade sen innan är det sidenproteiner i.


Bild kommer inom kort
Den röda flaskan innehåller romersk kamomill speciellt framtagen för bruna/fuxar.
Innehåller även UV skydd. 500 ml.


(Bild och text kommer från Ryttargarden.com länk)


Ridningen blev utomhus, på nedre och övre rundan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: